Паливороздача

Багато великих компаній мають особисті заправні станції або бензовози. Вони найчастіше досить прості та в поганому технічному стані, тому проводити облік пального роздачі на них проблематично. На них, як правило, є лічильник витрати, який проходив процедуру калібрування 10, а то 20 років тому. Весь облік палива ведеться на папері спеціальних журналах.

У цьому випадку керівник підприємства не володіє точними даними про обсяги палива, яке заправили, чи не бачить сам факт заправки і яку машину заправляли. Залишається сподіватися лише на порядність та чесність оператора АЗС чи бензовозу.

Для вирішення таких завдань ми пропонуємо своїм клієнтам кілька варіантів:

Перший варіант має на увазі монтаж нового сучасного лічильника витрати палива на самому заправному блоці, монтаж електромагнітного-клапану, а також приладу розпізнавання на підставі RFID карт.
Застосовується фільтр дрібного очищення для очищення палива від забруднень. Крім того, монтується обвідний кран. Його головне завдання – забезпечити заправку автомобіля при відмові системи, щоб уникнути збитків через простої транспорту.

Заправитися можна буде лише за наявності персональних RFID карток, що закріплюються за конкретним водієм чи автомобілем. Ця система працює без участі людини, вона повністю автоматизована.
Такий принцип роботи дає можливість диспетчеру в режимі онлайн бачити достовірні дані про обсяги палива, що заправляється, а також особисті дані водіїв, які працюють на підприємство, завдяки приладу розпізнавання через додаток звітів. Ще один важливий фактор – система підтримує вивантаження звітної документації у різних форматах, є можливість настроїти відсилання звітів на певний Email в автоматичному режимі та об’єднання з будь-якою обліковою системою підприємства (1С, Вітрило та інші). Файл звіту містить дані про кількість відвантаженого палива, який водій заправився та дату видачі палива, адресу АЗС.

На прохання Замовників ми проводимо глобальне оновлення, до якого входить заміна та встановлення вже готового до експлуатації заправного модуля з пістолетом, рукавом та іншими допоміжними пристроями.
Ми рекомендуємо додатково встановити датчик рівня палива (ДРТ) у резервуар заправної станції або бензовозу. Це збільшить ефективність контролю за роздачею палива завдяки ще одному джерелу інформації та дозволить отримувати точні дані про обсяг заправленого палива в резервуар.

Який варіант буде реалізований залежить від вимог клієнта, технічного стану заправної станції або бензовозу та загальної продуктивності системи. За будь-якого варіанта реалізації система підтримуватиме інтеграцію з паливним модулем, а це в рази полегшує весь процес обліку.

Чому ми

Відмінною рисою нашої компанії є власне програмне забезпечення та обладнання, наявність власних розробників. На відміну від ~90% організацій, що працюють у галузі сервісу з моніторингу та відстеження автомобільного руху, які надають послуги використовуючи іноземне ПЗ. Плідно співпрацюючи з нашими клієнтами та замовниками, в короткі строки виконуємо розширення функціональних можливостей під індивідуальні бізнес-процеси або адаптуючи до сучасних умов.

Детальніше
Команда Скайрівер

Наші клієнти

укртелеком
буковель
епіцентр
лайфсел
розетка
вега телеком
фармак
омега автопоставка
оон