Датчик витрати та рівня палива

Основне завдання ДУТ– визначення рівня дизеля/бензину або іншого рідкого палива в баку автомобіля. Складається з конденсатора, який утворений їх 2-х паралельно розташованих порожнистих трубок з алюмінію. Місткість цього конденсатора змінюється прямо пропорційно глибині занурення в діелектрик. На сьогодні випускаються два види датчиків рівня: аналоговий та частотний. Більш точними вважаються частотні, тому що вони найменш чутливі різного роду наведенням.

Датчики рівня палива широко застосовуються для вимірювання рівня та загального обсягу палива в баку:

Принцип дії:
Зонд ДУТ виконує роль змінного конденсатора. Його ємність прямо пропорційно залежить від глибини його занурення у паливо.
Функцію перетворення ємності на цифровий сигнал рівня палива виконує вимірювальна головка ДУТа. Крім цього, вона здійснює усереднення показників вимірювання, вимірює температуру всередині бака для палива та видає інформацію за інтерфейсом RS-485 на верхній рівень системи контролю.

Датчики рівня палива, що використовуються нашими фахівцями, відрізняються:

Зразки звітів у програмі Protracking GPS
Вам представлена ​​інформація, якої більш ніж достатньо, щоб побачити кількість витраченого палива за час їзди, порівняти це значення з паспортними даними авто та переглянути точну адресу заправної станції, де проходила заправка та скільки літрів палива було залито у бак.

Використовуючи програму Protracking GPS, можна моніторити в реальному часі на онлайн карті всю процедуру заправки або вивантажити інформацію за конкретний період з архіву.
Для проведення детального аналізу значень датчика рівня палива, ми рекомендуємо уважно розглянути тренди залежностей рівня від «кілометражу», мотогодин та часу.

Всього лише 1 день застосування програми Protracking GPS та власник автомобільного господарства заощадив 400 гривень!

Приклад із реального життя: Знову прийнятий на роботу водій (Луганська область) не володіючи інформацією про наявність системи контролю перед процедурою заправки, злив з бака залишки палива, але приніс касовий чек на 266 літрів. У системі відобразилася заправка лише на 225 літрів. Таким чином, розмір розкрадання становив 40 літрів палива.

Датчик витрати пального ДРТ– це прилад для вимірювань з високою точністю, що застосовується для обчислення обсягу палива, яке проходить паливною системою автомобіля.

Належить до приладу вимірювання проточного типу. На сьогоднішній день, існує 2 види ДРТ:

Основні сфери застосування

ДРТ отримали широке застосування у системах обліку споживання палива, системах моніторингу. Вони можуть встановлюватися на:

Принцип дії.

Проточний ДРТ– це механічний прилад, що монтується на привод палива перед системою упорскування. Система упорскування – це те місце, з якого паливо потрапляє у двигун. Усередині датчика є обертові лопаті і механізм, який вважає кількість цих обертань. Потім від датчика імпульсний сигнал передається на лічильник, який їх складає та кодує. Цей закодований сигнал обладнання Skyriver передає для обробки інформації на сервер. ПО візуалізує інформацію, як обсягу, витраченого автомобілем палива. У випадку, якщо в двигуні авто є зворотний канал палива в бак, то тут обов’язково потрібно встановити ДРТ або спочатку придбати датчик, який має можливість монтажу зворотного каналу. Отримані дані будуть відніматися від показань основного датчика, і клієнт отримуватиме точну інформацію про витрачене паливо.

Чому ми

Відмінною рисою нашої компанії є власне програмне забезпечення та обладнання, наявність власних розробників. На відміну від ~90% організацій, що працюють у галузі сервісу з моніторингу та відстеження автомобільного руху, які надають послуги використовуючи іноземне ПЗ. Плідно співпрацюючи з нашими клієнтами та замовниками, в короткі строки виконуємо розширення функціональних можливостей під індивідуальні бізнес-процеси або адаптуючи до сучасних умов.

Детальніше
Команда Скайрівер

Наші клієнти

укртелеком
буковель
епіцентр
лайфсел
розетка
вега телеком
фармак
омега автопоставка
оон